Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran

  • masa pelepasan:2024-04-28 08:15:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:448
  • Penerangan pantas:

    Shanghai,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kal

Kandungan artikel

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

ShanghaiPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

IndiaDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,ShanghaiPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering,ShanghaiPembuat pengubah distribusi, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah,ShanghaiPenukar kuasa S13-50 / 10, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pengurusan jujurLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran



Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

pengetahuanMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran bunyi rendah, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

QatarMaklumat produk lain
  • Salt LakeJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiCara menjual maklumat segar industri

    Salt LakeJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiCara menjual maklumat segar industri

  • Salt LakePlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah tahap kerja rumah?

    Salt LakePlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah tahap kerja rumah?

  • Salt LakePlatform penangkapan hidraulik tahapKaedah menimbang

    Salt LakePlatform penangkapan hidraulik tahapKaedah menimbang

  • TwanteOil immersed transformer foundationKaedah pemeriksaan kualiti

    TwanteOil immersed transformer foundationKaedah pemeriksaan kualiti

  • AnchoragePlatform angkat hidraulik tetapAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu

    AnchoragePlatform angkat hidraulik tetapAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu

  • AnchorageTrain boarding bridgeKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

    AnchorageTrain boarding bridgeKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

  • San FranciscoJembatan penerbangan tetap hidraulikIa adalah peralatan moden yang penting

    San FranciscoJembatan penerbangan tetap hidraulikIa adalah peralatan moden yang penting

  • San FranciscoPlatform mengangkat bergerak sendiriProsedur kawalan rekod kualiti

    San FranciscoPlatform mengangkat bergerak sendiriProsedur kawalan rekod kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran memberi anda Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran. Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!