Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan

  • masa pelepasan:2024-04-28 08:32:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:563
  • Penerangan pantas:

    Guangzhou,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis keri

Kandungan artikel

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api,GuangzhouKomponen utama pengubah kotak,GuangzhouDiagram struktur pengubah tenggelam minyak, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

GuangzhouBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

JaipurBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,GuangzhouStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan



Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Perkhidmatan jujurOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

GuangzhouBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

QatarMaklumat produk lain
  • MyitkyinaModel kemampuan pengubah tenggelam minyakKesan penebat yang baik

    MyitkyinaModel kemampuan pengubah tenggelam minyakKesan penebat yang baik

  • ZweikaoPlatform angkat hidraulik bergerakBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan

    ZweikaoPlatform angkat hidraulik bergerakBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan

  • ZweikaoMoving the boarding bridgeAdakah ia akan membawa titik perubahan?

    ZweikaoMoving the boarding bridgeAdakah ia akan membawa titik perubahan?

  • YuanpingJembatan naik bimbit ForkliftKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

    YuanpingJembatan naik bimbit ForkliftKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

  • YuanpingPembuat platform angkat gunting jenis bergerakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

    YuanpingPembuat platform angkat gunting jenis bergerakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

  • YuanpingPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan

    YuanpingPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan

  • MogokModel pengubah elektronikBeberapa sebab utama untuk menghalang

    MogokModel pengubah elektronikBeberapa sebab utama untuk menghalang

  • DenbicaPlatform angkat hidraulik besarMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    DenbicaPlatform angkat hidraulik besarMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • segera:Peringatan: Maklumat Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan memberi anda Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan. Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!