TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?

  • masa pelepasan:2024-04-28 10:47:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:97
  • Penerangan pantas:

    Teveso,TevesoHarga lif rumah tangga 5 tingkat,Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan sai

Kandungan artikel
TevesoHarga lif rumah tangga 5 tingkat,

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

TevesoSumber kuasa lif dipandu oleh motor linear adalah motor linear.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

HollolaBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Lakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan, meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, mendorong perusahaan untuk mematuhi peraturan negara yang sesuai and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator, mengikut prinsip pembukaan, keadilan, iman yang baik dan persaingan yang sama, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi, dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?



The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

China has a large demand for energy-saving elevators, with strong demand growth. The compound growth rate from to will reach %, greatly exceeding the overall growth rate of elevator demand in China. Sebagai komponen utama mesin tarik lif yang menghemat tenaga, bahan magnet permanen besi neodymium berfungsi tinggi terikat untuk meningkat dengan cepat permintaan pasar dengan pembangunan lif yang menghemat tenaga. Setiap lif penyimpanan tenaga memerlukan sekitar kg bahan magnet permanen besi neodymium berfungsi tinggi. Menurut penilaian ini, pada tahun , industri lif yang menghemat tenaga China perlu menggunakan ton bahan magnet permanen neodymium besi boron berkesan tinggi. ia dijangka bahawa pada tahun , industri lif yang menghemat tenaga China perlu menggunakan ton bahan magnet permanen neodymium besi berkesan tinggi. Perubahan permintaan untuk bahan magnet permanen neodymium besi boron berkesan tinggi dalam industri lif yang menghemat tenaga China dari hingga .

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul,TevesoPlatform penangkapan hidraulik tahap, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

sistemIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah


TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?



Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

asetUntuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Sama ada ada pemandu atau tidak, operasi lif selesai oleh pemandu dedikasi.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

TevesoParameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar

QatarMaklumat produk lain
  • MyitkyinaModel kemampuan pengubah tenggelam minyakKesan penebat yang baik

    MyitkyinaModel kemampuan pengubah tenggelam minyakKesan penebat yang baik

  • ZweikaoPlatform angkat hidraulik bergerakBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan

    ZweikaoPlatform angkat hidraulik bergerakBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan

  • ZweikaoMoving the boarding bridgeAdakah ia akan membawa titik perubahan?

    ZweikaoMoving the boarding bridgeAdakah ia akan membawa titik perubahan?

  • YuanpingJembatan naik bimbit ForkliftKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

    YuanpingJembatan naik bimbit ForkliftKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

  • YuanpingPembuat platform angkat gunting jenis bergerakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

    YuanpingPembuat platform angkat gunting jenis bergerakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

  • YuanpingPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan

    YuanpingPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan

  • MogokModel pengubah elektronikBeberapa sebab utama untuk menghalang

    MogokModel pengubah elektronikBeberapa sebab utama untuk menghalang

  • DenbicaPlatform angkat hidraulik besarMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    DenbicaPlatform angkat hidraulik besarMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • segera:Peringatan: Maklumat TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya? memberi anda TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya? oleh syarikat kami, perkhidmatan TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?. TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!